Tabere vară 2024
Perioada de înscriere: 17.05 - 06.06.2024
Documente necesare:
- Cerere tip
- Declarație prelucrare date personale
- Documente justificative privind activitățile extracurriculare (dacă este cazul)
- Carnet de student (captură de ecran din aplicație)
- Carte de identitate
Documentele se vor depune în format fizic la Secretariat, sala DI4 (cu programare prealabilă pe mail sau telefon), sau se vor trimite scanate, în format pdf, prin mail, de pe adresa instituțională (...@student.unitbv.ro) la adresa f-dpm@unitbv.ro.
Numărul de înregistrare al cererii va fi folosit și la afișarea rezultatelor!
Comisia de selecție a studenților beneficiari ai locurilor de tabără, compusă din:
- Conf.dr.ing. Daniela CIOBANU - Prodecan,
- Maria GAL - Secretar șef,
- Delia BADEA - Student, reprezentant ASSM,
se va întruni în data de 11.06.2024, ora 11:00, sala DI4.
Repartizarea locații și serii pe facultăți
Ședința de alegere a locațiilor/seriilor de către studenții beneficiari va avea loc joi, 04.07.2024, ora 11, online.
Proces verbal de selecție beneficiari
Întâlnirea cu beneficiarii locurilor de tabără în vederea repartizării locurilor va avea loc în data de 27.06.2024, ora 10:00.